Betekenis: Mid of the funnel (MoF)

Mid of the funnel (MOF) komt na top of the funnel (TOF) en voor bottom of the funnel (BOF) en is de middelste fase van de online marketing funnel, waar leads verder worden gekwalificeerd en gevoed met inhoud en aanbiedingen om ze verder in de funnel (trechter) naar een aankoopbeslissing te brengen. Deze fase wordt ook wel de overwegingsfase (oftewel think fase) genoemd, omdat kopers actief hun opties overwegen.

MOF in het See, Think, Do, Care, Model

MOF is hetzelfde als de Think-fase in het See, Think, Do, Care, Model. Meer over de volledige online marketing funnel lees je in deze blog.

Online marketing uitbesteden?  

The Ecom Agency is een marketingbureau wat zich voornamelijk op webshops richt. Wij bieden meerdere diensten aan voor klanten in verschillende branches. Heb jij hulp nodig bij de online marketing van jouw bedrijf? Vul het formulier hieronder dan zo nauwkeurig mogelijk in zodat wij contact op kunnen nemen wanneer we jouw bedrijf kunnen ondersteunen op het gebied van online marketing.