Wat voor bedrijf is HappyKido?

HappyKido is gepassioneerd en gespecialiseerd in het ontwikkelen van sensorische producten. In samenwerking met ouders, leerkrachten, therapeuten maar vooral de kinderen zelf. Helpen ze kinderen met het omgaan van externe prikkels.

Blended ROAS  9,80

Black Friday & Cyber Monday strategie

8570% omzetgroei tijdens BFCM

null

Wat was het doel?

HappyKido verkoopt sensorische producten voor kinderen tussen de 3 en 8 jaar zoals de slaaptunnel en de bodysock. We wilde de omzet flink boosten met Black Friday & Cyber Monday, omdat dit ook goed samenvalt met de Sinterklaas en kerstperiode. Om dit voor elkaar te krijgen hebben we een plan op maat gemaakt. Op facebook begonnen we met een Lead campagne zodat (potentiële) klanten zich konden inschrijven voor de BFCM actie.

Met het inschrijven bemachtigde de klant VIP toegang; eerder toegang op de korting dan wie dan ook. Hierdoor waren mensen echt aan het wachten tot Black Friday kwam en werd de hype groot. Op de dag zelf hebben we ook facebook en google advertenties gedraaid. Dit resulteerde in een enorm hoge roas in een korte tijd.

Wat hebben we ingezet om deze ROAS te behalen? 

Facebook Ads

Email Marketing

Google Ads

Blended ROAS van 9,80

Door de juiste middelen in te zetten bereikte we een overall ROAS van 5.04 over alle kanalen. 

Voor en tijdens Black Friday & Cyber Monday werden Facebook campagnes ingezet om de omzet een enorme boost te geven. 

Overall Performance

Door het slim inzetten van een lead campagne om een hype op te bouwen voordat BFCM daadwerkelijk begon zorgde we voor veel aandacht en conversie tijdens BFCM week (maandag voor Black Friday tot en met Cyber Monday). Een goede voorbereiding is essentieel voor fantastisch resultaat. 

Wil jij ook zulke resultaten?

✔ Weet je zelf niet hoe je de advertentie strategie moet bepalen en uitvoeren

✔ Heb je weinig tijd om zelf aan de knoppen te draaien?

✔ Laat je het online adverteren liever over aan experts

✔ Heb je beperkte kennis van online adverteren

✔ Wil je optimaal resultaat behalen

Er liggen veel kansen op het gebied van adverteren. Benut jij ze al genoeg?