Wat voor bedrijf is JuiceXpress?

JuiceXpress is een e-commerce bedrijf met als missie om zo veel mogelijk mensen kennis te laten maken met de kracht van pure groenten en fruit. Door dit te verwerken in hun professionele productiekeuken, worden er niet alleen gezonde maar ook heerlijke sappen koud geperst en vermengd tot een gebalanceerd product met daarin 400 gram rauwe groente. 

JuiceXpress

10+ ROAS

Meer dan 35% van de omzet uit e-mail

Omnichannel strategie

JuiceXpress

Wat was het doel?

Voordat JuiceXpress met The Ecom Agency in zee ging maakten zij voornamelijk gebruik van influencer marketing - een marketingstrategie die wat minder voorspelbaar is dan paid ads. Dit was dan ook waar JuiceXpress tegenaan liep. 

Er is met JuiceXpress afgesproken om die marketingstrategie even te laten voor wat het is en in plaats daarvan meer te focussen op online adverteren via diverse sociale media platformen én via Google. Dit om meer stabiliteit te kunnen garanderen,  sneller in te kunnen grijpen bij kansen en beter te kunnen optimaliseren. Inmiddels hebben we JuiceXpress aangeraden om wel weer met influecer marketing te starten zodat beiden strategieen elkaar kunnen versterken. We hebben in het begin goed vast kunnen stellen dat de omzet enkel vanuit paid ads kwam. Met e-mail marketing zijn we begonnen met e-mail flows in Klaviyo en later hebben we uitgebreid naar nieuwsbrieven. 

Het doel van onze samenwerking: Adverteren op meerdere kanalen met een ROAS van minimaal 5.0. Dit is gelukt!

Wat hebben we ingezet om deze ROAS te behalen? 

Facebook Ads

Pinterest Ads

Tiktok Ads

Webshop Rebranding

Email Marketing

Google Ads

Francis Neslo over ons

Francis Neslo, eigenaar van JuiceXpress, nam recentelijk even de tijd om The Ecom Agency in het zonnetje te zetten. Luister in het kort naar onder andere de ervaringen van Francis bij The Ecom Agency en de uitstekende resultaten die voor JuiceXpress zijn geboekt.

Wil jij ook zulke resultaten?

✔ Weet je zelf niet hoe je de advertentie strategie moet bepalen en uitvoeren

✔ Heb je weinig tijd om zelf aan de knoppen te draaien?

✔ Laat je het online adverteren liever over aan experts

✔ Heb je beperkte kennis van online adverteren

✔ Wil je optimaal resultaat behalen

Er liggen veel kansen op het gebied van adverteren. Benut jij ze al genoeg?