The Ecom Agency Kennisbank

Betekenis: Bedrijfscultuur

Wat is een bedrijfscultuur?

Een bedrijfscultuur beschrijft de waarden, normen, gebruiken en gedragingen die algemeen aanvaard zijn binnen een bedrijf of organisatie. Het omvat ook hoe mensen met elkaar samenwerken, communiceren en beslissingen nemen. Een sterk bedrijfscultuur kan bijdragen aan de motivatie en productiviteit van medewerkers, en aan de reputatie en loyaliteit van het bedrijf ten opzichte van klanten, partners en de gemeenschap. Bedrijfscultuur is uniek voor elke organisatie en is het resultaat van factoren zoals geschiedenis, visie, leiderschap en bedrijfsstructuur.

Online marketing uitbesteden?  

The Ecom Agency is een marketingbureau wat zich voornamelijk op webshops richt. Wij bieden meerdere diensten aan voor klanten in verschillende branches. Heb jij hulp nodig bij de online marketing van jouw bedrijf? Vul het formulier hieronder dan zo nauwkeurig mogelijk in zodat wij contact op kunnen nemen wanneer we jouw bedrijf kunnen ondersteunen op het gebied van online marketing.