Tobias Walraven
Wie is Tobias Walraven?
Tobias Walraven is ondernemer
customer
Thuishaven
Geboren in Zeeland en opgegroeid in Voorburg lag het niet per se in de lijn der verwachting dat Tobias Walraven zou gaan ondernemen
Hoge golven
In 2006 begint Tobias Walraven een nieuw bedrijf: Europa’s eerste indoor wildwaterbaan, Dutch Water Dreams. Het bedrijf kent een vliegende start als trainingscentrum van de Nederlandse Kano Bond en is een veel geboekt uitje voor particulieren en, nog belangrijker, bedrijven. Maar hoe veelbelovend de start ook is, de crisis van 2008 komt hard aan en in 2011 gaat Dutch Water Dreamskopje onder.
Back to basics
Na dit wildwateravontuur, keert volgens Tobias Walraven terug naar zijn basis: het oplossen van complexe problemen op gebied van customer care. Als strategisch adviseur houdt Walraven zich vooral bezig met het identificeren van nieuwe trends in communicatiegedrag. Hij laat bedrijven zien hoe ze op deze trends kunnen inspelen door de inzet van nieuwe technologieën en kanalen en helpt hen op deze manier met het optimaliseren van conversie
RIFF
Vanaf 2018 treed Tobias Walraven aan als CEO van RIFF, een customer care bedrijf dat opdrachtgevers als Philips, Schiphol, McDonalds en de KNVB tot haar klantenkring kan rekenen. Met meer dan 400 hoogopgeleide tech savvy werknemers