Banner Blogs The The Ecom Agency agency

Betekenis: conversie tracking

Wat is conversie tracking?

Conversietracking is een manier om de resultaten van een website te meten door het volgen van bezoekers die specifieke taken hebben voltooid. Dit kan zijn het invullen van een contactformulier, het verwerken van een aankoop, het aanmelden voor een nieuwsbrief of het downloaden van een bestand. Met behulp van conversietracking kunnen bedrijven zien welke acties door hun bezoekers worden ondernomen op hun website. Op basis hiervan kunnen zij vervolgens hun website optimaliseren om de conversie te verbeteren.

Conversie tracking van paid ads verbeteren?

Sinds de IOS14 update van Apple kan tracking door middel van de Facebook pixel en TikTok pixel een uitdaging zijn! Lees onze blog over tracking tool Triple Whale en ontdek hoe wij dit oplossen.

Online marketing uitbesteden?  

The Ecom Agency is een marketingbureau wat zich voornamelijk op webshops richt. Wij bieden meerdere diensten aan voor klanten in verschillende branches. Heb jij hulp nodig bij de online marketing van jouw bedrijf? Vul het formulier hieronder dan zo nauwkeurig mogelijk in zodat wij contact op kunnen nemen wanneer we jouw bedrijf kunnen ondersteunen op het gebied van online marketing.