The Ecom Agency kennisbank

Raymon Cloosterman

Wie is Raymond Cloosterman?

Raymond Cloosterman is een Nederlandse ondernemer

en de oprichter van het cosmeticamerk Rituals. Hij werd geboren op 11 oktober 1960 in Tilburg, Nederland.

Het verhaal van Raymond Cloosterman

Cloosterman begon zijn carrière in de marketing

en werkte voor verschillende grote bedrijven voordat hij in 2000 Rituals oprichtte. Het merk
Een merk, zoals Ballin Amsterdam of The Ecom Agency , is een naam, logo , of ander identificerend symbool dat een bedrijf gebruikt om zijn producten of diensten te identificeren en te onderscheiden van die van..
staat bekend om zijn luxueuze en ontspannende producten
Wat is een product? Een product is een tastbaar goed of een immateriële dienst die wordt geproduceerd om te worden verkocht aan consumenten, bedrijven of andere organisaties. Het kan worden gemaakt van..
voor lichaam en geest, zoals badschuim, geurkaarsen en bodylotions.

Onder leiding van Cloosterman groeide Rituals uit tot een internationaal merk met meer dan 800 winkels en verkooppunten in meer dan 30 landen. Het merk heeft talloze prijzen gewonnen en wordt geprezen om zijn innovatieve producten en inspirerende filosofie.

Het vermogen van Raymond Coosterman

Het vermogen

van Raymond Cloosterman wordt in 2022 geschat op ongeveer €1,7 miljard euro.

Online marketing uitbesteden?  

The Ecom Agency is een marketingbureau wat zich voornamelijk op webshops richt. Wij bieden meerdere diensten aan voor klanten in verschillende branches. Heb jij hulp nodig bij de online marketing van jouw bedrijf? Vul het formulier hieronder dan zo nauwkeurig mogelijk in zodat wij contact op kunnen nemen wanneer we jouw bedrijf kunnen ondersteunen op het gebied van online marketing.