
Betekenis: Aangepaste doelgroepen
Wat zijn aangepaste doelgroepen?
Aangepaste doelgroepen zijn groepen mensen die al eerder met jouw bedrijf in aanraking zijn gekomen en waarvan je meer informatie hebt, zoals e-mailadressen, telefoonnummers of websitebezoeken. Met behulp van deze informatie kun je deze groepen opnieuw bereiken via Facebook Ads.
Aangepaste doelgroepen kunnen bijvoorbeeld bestaan uit:
- Klantendie eerder bij je hebben gekochtWij hebben onder andere al mogen werken voor de volgende klanten en eigen brands. Daarnaast helpen wij ook veel klanten binnen de kleding niche en ondernemers die dropshippen. Sta jij er binnenkort ook op?
- Abonnees van je nieuwsbriefWat is een nieuwsbrief? Een nieuwsbrief is e-mail marketing term. Het is een campagne die regelmatig wordt verzonden via e-mail, waarin informatie wordt verstrekt over een bepaald onderwerp. Het kan een bedrijf,..
- Mensen die een bepaalde pagina op je websitehebben bezochtWat is een website? Een website is een verzameling webpagina's die worden gehost op een server en toegankelijk zijn via internet. Het is een online platform waarmee individuen, bedrijven en organisaties..
- Gebruikers die je app hebben gedownload
Door deze doelgroepen
Aangepaste doelgroepen kunnen worden gemaakt en beheerd in het Advertentiebeheer