The Ecom Agency blog

Betekenis: Open rate

Wat is open rate?

Open rate is een marketing

term die wordt gebruikt om het percentage e-mails te meten dat wordt geopend door de ontvanger
Wat is een ontvanger? Een ontvanger is een persoon, groep of apparaat dat informatie ontvangt die is verzonden door een zender via een communicatiekanaal. In het communicatieproces is de ontvanger verantwoordelijk..
. Het wordt vaak gebruikt om de effectiviteit van e-mailmarketingcampagnes te meten.

De open rate is net als click

rate een belangrijke KPI
Wat is een KPI? p.p1 { margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 13.0px \'Helvetica Neue\' } p.p2 { margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 13.0px \'Helvetica Neue\'; min-height: 15.0px }Key process..
die we zelf nauwlettend in de gaten houden in Klaviyo
Wil jij werken aan klantenbinding en tegelijkertijd je omzet verhogen? Dan kan het voor jouw bedrijf enorm interessant zijn om de e-mailmarketing mogelijkheden van Klaviyo in te zetten. Klaviyo is een zeer effectief..
voor het doen van email-marketing voor klanten
Wij hebben onder andere al mogen werken voor de volgende klanten en eigen brands. Daarnaast helpen wij ook veel klanten binnen de kleding niche en ondernemers die dropshippen.Sta jij er binnenkort ook op?
.

Online marketing uitbesteden?  

The Ecom Agency is een marketingbureau wat zich voornamelijk op webshops richt. Wij bieden meerdere diensten aan voor klanten in verschillende branches. Heb jij hulp nodig bij de online marketing van jouw bedrijf? Vul het formulier hieronder dan zo nauwkeurig mogelijk in zodat wij contact op kunnen nemen wanneer we jouw bedrijf kunnen ondersteunen op het gebied van online marketing.