Betekenis: Facebook ads retargeting

Facebook-retargeting is een krachtige marketingtool waarmee bedrijven zich kunnen richten op mensen die al op de een of andere manier met hun merk te maken hebben gehad. Het werkt door websitebezoekers te volgen die op een link hebben geklikt, een pagina hebben bezocht of een andere actie hebben ondernomen. Hierdoor kunnen bedrijven die bezoekers targeten met advertenties die zijn afgestemd op hun interesses, wat de kans vergroot dat ze terugkeren naar de website en een aankoop doen.

Retargeting in de online marketing funnel

Retargeting gebeurd in de mid of the funnel (MOF) en bottom of the funnel (BOF) fase. Ook wel think en do fase genoemd in het see, think, do, care model. Meer over de volledige online marketing funnel lees je in deze blog

Online marketing uitbesteden?  

The Ecom Agency is een marketingbureau wat zich voornamelijk op webshops richt. Wij bieden meerdere diensten aan voor klanten in verschillende branches. Heb jij hulp nodig bij de online marketing van jouw bedrijf? Vul het formulier hieronder dan zo nauwkeurig mogelijk in zodat wij contact op kunnen nemen wanneer we jouw bedrijf kunnen ondersteunen op het gebied van online marketing.